Cum as iubi eu o femeie daca as fi barbat

Eu, daca as fi barbat, nu as iubi o femeie pentru frumusetea ei. As iubi-o pentru feminitatea si pentru alura de mister pe care o degaja.

As iubi-o pentru ca vorbele ei ar fi  dulci soapte curgatoare in urechile mele iar pasii ei adieri diafane de primavara.

As iubi-o pentru ca s-ar comporta ca o adevarata lady si nu s-ar lasa niciodata agatata pe strada dar si pentru plansul  discret, stiut doar de ea.

As iubi-o pentru sufletul ei fragil si inima ei incapatoare, in care ai putea decanta sentimente si trairi nesfarsite.

Oh, da, si as iubi-o pentru ca m-ar alege pe mine si mi-ar oferi exlusivitate, ceea ce ar fi cu mult mai mult decat fidelitate, cand in jur este plin de oportunitati dar ea ar alege sa fie doar a mea.

As iubi-o pentru ca ar fi o persoana plina de compasiune, care si-ar pastra calmul in situatii tensionate.

As iubi-o pentru ca tipatul ei ar fi mutenie personificata ce nu s-ar materializa niciodata si pentru ca ar sti sa taca atunci cand ar fi necesar.

As iubi-o pentru ca atunci cand m-as oglindi in ochii ei m-ar face sa-mi fie dor de ea, chiar si in momentele cand as fi langa ea.

As iubi-o pentru ca ar inchide ochii cand as saruta-o si pentru ca m-ar face sa simt focul iubirii ca nimeni alta.

As iubi-o pentru ca nu s-ar da inapoi sa-mi arate momentele ei de slabiciune si pentru ca m-ar lasa sa am grija de ea asa cum stiu eu.

I-as iubi lacrimile de dor si iubire adopostite in suflet.

As iubi-o pentru ca ar sti sa viseze si  nu mi-ar ucide visele mele, ci le-ar incuraja si sustine.

As iubi-o pentru ca daca i-as lua mana ei in mana mea, as sti ca ea ar avea incredere sa mearga cu mine oriunde as purta-o, fara sa o intereseze destinatia.

As iubi-o pentru ca m-ar purta prin viata in pasi de tango si pentru ca ar citi langa mine si ar asculta aceiasi muzica care-mi place mie.

As iubi-o pentru ca, desi nu mi-ar cere nimic, eu, in schimb, as simti ca trebuie sa-i pun lumea la picioare si tot ceea ce nici eu nu as crede ca sunt in stare.

As iubi-o asa cum valurile marii imbratiseaza tarmul.

As iubi-o total, fara prejudecati, remuscari sau regrete. Fara dozaje si conditionari!

As iubi-o nebuneste si as saruta-o pana ar ramane fara aer si jur ca nu mi-as mai dori sa plec vreodata din sufletul ei.

Ma intreb si eu asa, mai mult retoric, cam ce credeti ca ar putea reprezenta pentru mine o femeie 60-90-60 sau doar o pereche de craci 1.80 m, cu sau fara silicoane si botox, in comparatie cu femeia pe care as iubi-o eu?

sasha-love-amor-rain-romantic-couple-love-romantic-moudy-love-couples-bw-dangel-jjstarr-hugs-and-kisses_large

Leave a Reply

