Subiectul principal

E placut sa fii subiectul principal din viata cuiva! Nu-i asa? Nu cred sa fie pareri contra.
Esti “The leading star”, cum s-ar zice 😉 Ai parte de atentie maxima, de iubire, la inceput nedisimulata, si asta iti da un oarecare sentiment de fericire si ameteala combinata cu lesin. De la prea mult dulce, as zice eu, exact ca atunci cand bei ultimul sortiment de cafea aparut la Starbucks, ”Honey Blossom”. Sigur mierea este de vina pentru starea de lesuiala care te apuca!!! Nu mai vezi defecte, nu mai vezi nimic, de parca ai capatat orbul gainilor…
De la atata ameteala placuta, incepi sa calci in strachini sau iesi grav din décor. Te asezi voluntar in pozitii dezavantajoase desi esti constient ca s-ar putea sa-ti cauzeze maxim, dar nu te poti abtine!!! E o forta mai presus decat tine, care iti dirijeaza mintea si actiunile.
Dar uiti amanuntul cel mai important: esti personajul principal, soro, doar pana se termina filmul! Si filmele dureaza atat de putin! Pfoooaiii…Si nici bine nu se termina genericul pe fundal, ca il si auzi pe subiectul adoratiei tale cum iti zice “iubi, hai si noi la o cafea, sa mai trancanim, mai vedem lumea si trendurile”. Dar la cafea, ce sa vezi, preia controlul si il auzi cum comanda in locul tau si ii spune barmanului sa-ti aduca un ice coffee grande. Whaaat?? Si dupa ce-l bei simti ca esti la Polul Nord, incepi sa dardai din toate incheieturile. iar stomacul e inghetat bocna…si asta nu-i totul! simti cum sufletul s-a facut cubulete de gheata, pe care el le ia si le arunca fara mila in paharul lui plin cu Ballantines. Pai sa nu-i pocesti fata? sa nu-i zici cateva vorbe de duh? Si sa nu crezi cumva ca o sa-i pese prea mult ca te-a transformat in iceberg. Neeehh! No way! Si atunci simti cum se urca revolta in tine si te apuca toti dracii de pe planeta, cand vezi cum se detaseaza exemplar, de parca ii apasa cineva pe un buton si ii da instant reseat!! Simti ca-ti toarna pe creier 10 ice buckets. S-ar putea sa faci fata sau sa nu…daca ramai cu vocea la purtatator si in parametri normali, ai putea sa-i spui cu ultimele forte pe care le mai ai “Challenge accepted”… or not!
Va zic ceva, dar sa nu aruncati cu pietre. Dom’le, avem noi, femeile, prostul obicei sa ne indragostim prea repede si de cine nu trebuie!! Si cum altfel decat prosteste! Daca tot suntem atat de destepte!! emoticon wink Si ne trece greu, frate! Daca ni se lipeste cineva de suflet, ne trebuie ani de zile sau 10 forcepsuri sa ni-l scoatem pe respectivul din sistem, creier, suflet si ce mai avem prin dotare. Pe mine, de exemplu, m-a pus naiba si am iubit ca o disperata, chiar si atunci cand nu am fost iubita! Pfffff….votez contra prostiei!!! Sau pentru??? Ha ha ha…
Mai nasol este cand ramai cu stocul de iubire pe minus pentru multa vreme! Pentru ca, ce sa vezi, in iubire nu prea faci stocuri pentru atunci cand pleci…consumi tot la locul faptei, fara menajamente sau planuri egoiste. Nu te gandesti deloc la ziua de maine! Ma rog, cel putin asa sunt unii construiti! Altii poate au instinct de conservare mai dezvoltat. Lucky them! N-avem iubire, dar daca vreti, facem!!!
Eu am reusit ceva, totusi. Am dobandit in timp abilitatea de a renunta cu seninatate si fara remuscari de a mai sta langa oameni care nu ma vor (daca ei nu ma vor, eu de ce i-as vrea in viata mea?) sau langa care nu am niciun rost sa stau!
Am decis ca nu mai am de ce sa tolerez minciuna, jignirile, lipsa de respect sau inselatul. Si aici nu ma refer la semnificatia generica a cuvantului, ci la inselatul in asteptari!! Si uite asa am invatat sa nu mai astept nimic de la nimeni ca sa ma scutesc, astfel, de dezamagiri inutile. E asa de confortabil! Dar sa nu credeti cumva ca nu am asteptari! Am foarte multe! Dar de la mine!! Si aici nu fac concesii, pentru ca nu am nicio intentie sa ma dezamagesc singura!
Vreau sa va zic, totusi, cum vad eu barbatul… sa zicem potrivit, ca idealul nu cred ca exista! Si nici nu ne dorim! 😉
Este barbatul in ochii caruia te pierzi si in bratele caruia te regasesti, este cel care-ti arata prin cuvinte si gesturi ca esti a bratelor lui, a buzelor lui, pentru care esti primul gand cu care se trezeste si ultimul cu care se culca. Este barbatul care te face sa razi si te vede cea mai frumoasa, barbatul care te cunoaste atat de bine incat poti sa fii tu insati in prezenta lui. Este barbatul care te ia de mana si langa care te simti in siguranta si te duci unde te poarta el, fara nicio ezitare. Barbatul langa care simti ca bataia inimii tale devine bataia inimii lui! Cum sa nu te indragostesti de asa ceva?
Leave a Reply

